søndag 14. mars 2010

Fredag 12. mars 2010

Fredagen var linda å jeg med ungene på lekedilla som det heter. der koset vi oss både store å små. sønnen min har iallefald veldig lyst å dra tilbake dit. så det må nok gjentas =)

Legger ved noen bilder slik at dere kan se :)

Linda sin sønn i sklien. å min sønn gjemt bak han 

Min sønn i sklien

Vist måtte min datter åsså få kose seg litt i ball bingen 

Fotball er gøy

min sønn som mål mann

Linda høyt oppe "fanget" i et rør

Men tror egentlig at hun koste seg ganske greit det det røret


Min datter i hoppe sklien 

Sønnen min som tester ut klatreveggen 

Sønnen min koste seg veldig i ball bingen han 

Min datter koser seg på gulvet med leker som hun kunne ha interesse av

Min sønn som mål mann igjen


En utrolig koselig dag som MÅ gjentas =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar