søndag 29. mai 2011


Liten oppdatering fra denne fronten igjen :P
Jeg har en spendt gutt som har vert på førskole nyrlig. Han gleder seg kjempemasse til og begynne på skolen, å det kan jeg skjønne. Fikk meg et bilde av inge-a og bestekompisen hannes utenfor skolen etter demmes første førskoledag :)
Begge to kjempestolt over å hadde fått seg kværsin skolesekk :)

Også har man jo feiret 17. mai også, Norges grunnlovsdag :)
Det var en kjempekoselig å trivelig dag sammen med familie :)
Først sto vi opp å pyntet oss alle sammen med bunad (barna hadde begge fått seg bunad til 17. mai :) Og min kjære mamma hadde fikset min bunad slik at den passet meg )
Etter påkledning så dro vi til byen for å se på skoletoget som mine søstre skulle være med å gå i. etter dette dro vi til skolen til min minste søster hvor barna fikk seg pølse med brød å brus :)
Inge-a koset seg med å være med på konkuranser som ble holdt på skoleplassen, og sefølgelig vant han seg premie også ;)
Litt senere dro vi hjem til mine foreldre hvor det ble servert middag :)
Åsså var det tid for borgertoget da ;P Å gud bevares for en traffik kø det var for å komme seg fram hvor vi skulle stå å se på :P men koselig var det der vi sto å så på sammen med nesten hele familien på morsiden min :)
Å slik tradisjonen er kvært år så dro vi til min mormor og morfar etter borgertoget og fikk servert kake, is og mat igjen :P Barna var helt utslitte etter den lange dagen å sovnet relativt kjapt den kvelden kan man vel si :P

Har lakt ved et bilde av Henriette i bunad på 17. mai og Et bile av Inge-a i bunad på sykkelen sin den 17. mai (han hadde akkurat lært seg å skykkle på tohjulsykkel uten støttehjul)



Ellers så går man nå for tiden å bare gleder seg til den 6. juli. Da skal nemmelig jeg og min sin beste Linda reise på jentetur til England, nermere bestemt Birmingham :)
Der skal vi besøke en god venninne av meg (Claire) å bare ha det kjempekult i en uke før vi reiser hjem igjen :)

Dette var vel siste nytt fra denne fronten. Kommer tilbake med mere blogging når jeg gidder og også har noe å blogge om :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar