tirsdag 3. mai 2011



Ja så er det jammen en hel evighet siden man har blogget IGJEN!
Er ikke VELDIG mye som har skjedd siden sist for å være ærlig.
Men kan jo ramse opp noen av tingene:

Snøen er ENDELIG borte. å hurra så glad som vi alle er for varmere vær å litt mere sol.

Vi har hatt KOSELIG besøk fra ungarn i påsken som var. Ungene fikk oppleve besøket dem siste dagene han var hær siden Inge-A var masse på hytten sammen med mor og far, Og henriette var en tur på hytten med mor å far hun også pluss at hun åsså var sammen med pappaen sin en helg. Men da ungene kom hjem så fikk dem jo et par dager med besøket dem også, noe dem begge synes var kjempe stas.

Jeg har vert TO ganger på keiservarden på under 2 uker. Første gang jeg gikk opp var sammen med ungarn besøket mitt, da var det bare meg han. Men det var en fin tur alikevel :)
Andre gangen var det jeg å Lindaen min som gikk opp, vi hadde med oss hele ungeflokken. hehe
Gutta boysen var kjempeflink å gikk hele veien opp, men klaget å var kanskje en smule lei på turen ned igjen :P
Å jentene våre var så tålmodige i vognene sine begge to :P Å ikke for å glemme hvor sprek jeg følte meg da etter slike turer opp dit :P

Bildet jeg har lakt ved er tatt av meg på keiservarden da jeg var sammen med Linda der.

Ellers så er det nå ikke kjempemye nytt å fortelle om. Jeg tenker ikke så ofte på bloggen å derfor blir det bare tøys å tull med å oppdatere kvær dag, men skal prøve å huske å blogge igjen om ikke så alt for lenge :P

Ha ei trivelig uke alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar