lørdag 19. mars 2011

UTFORDRING dag 14/15

Det har skjedd før å det skjer igjen :O jeg glemte å blogge i går, så det blir 2 utfordringer i dag.

Dag 14 - Ditt tidligste minne

Jeg er ikke helt sikker jeg :/ Jeg prøver ærlig talt å fortrenge min fortid da jeg ikke ser veldig glad tilbake på den. Er fødsel et minne som kan gjelde for denne dags utfordring? For isåfald må det være øyeblikket da barna mine kom til verden. Større lykke enn jeg fikk da mine barn ble født kan ingen ting slå

Dag 15 - Dine favorittblogger

Jeg har bare en eneste blogg jeg ser innom kvær dag. Å det er bloggen til min beste venninne Linda. Jeg vet ikke hvordan man linker, men du kan finne den vet å søke opp http://mitteminda-ungmor.blogspot.com/search?updated-max=2011-03-13T22%3A51%3A00%2B01%3A00&max-results=7 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar