mandag 7. mars 2011

UTFORDRING DAG 3

Dag 3 - Ditt syn på narkotika og alkohol


Narkotika: Dette er det verst tenkelige. Jeg har ALDRI å kommer ALDRI til å prøve det heller. Jeg kan ikke fatte å begripe dem som i det hele tatt prøver det. Først begynner man med hasj for så å gå over til sterkere saker (nei det gjelder ikke alle, men i MANGE tilfeller gjør det det.)

Alkohol: Alkohol er greit i moderate mengder. å når jeg sier moderate mengder så mener jeg ikke at man skal holde seg selv helt i skinnet når man først drikker det, men inntaket av alkohol bør ikke skje for ofte.
Noen drikker hver helg å synes dette er ok, Jeg for min del ser ikke poenget med å drikke seg dritings hver helg.
Men i godt selskap en gang i blant ser jeg ingen ting galt med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar