onsdag 16. mars 2011

UTFORDRING DAG 11/12

Som dere ser så glemte jeg bort hele bloggen i går, men når jeg ser utfordringen i går så gjør det ikke så mye :P

Dag 11 - Sett iPoden/iTunes på shuffle og skriv ned de 10 første sangene

Jeg har ikke iphod eller itunes så da faller vel den bort? :P

Dag 12 - Beskriv dagen i punkter

- stå opp å stelle barna
- gi barna frokost
- dra med min sønn i barnehagen
- hjem å kose med Henriette før det er lunch tid åsså senga på henriette
- Kose meg med data om jeg ikke har husarbeid som skal gjøres :P
- Henriette står opp å får seg et lite måltid
- Hente Inge-A i barnehagen
- Hjem å lage middag
- spise også vaske opp, bade Henriette om det trengs etter middag
- Lekestund for barna før det er natt
- Unger i seng å Jeg får ha litt bare mamma tid

Dette var dagen med dem tingene jeg gjør mere eller mindre kvær dag. men klart at noen dager er mere fylt med dette slik som å¨dra med barna på småbarnsang, eller bare ta seg en tur ut.
Å helgene ser jo da ikke slik ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar