lørdag 5. mars 2011

oooooysan :)

Heisan igjen.

Skjemmes skulle jeg! Hadde rent glemt av at jeg hadde en blogg i det hele tatt jeg, og når jeg nå ser tilbake så ser jeg at DET hadde jeg jo. Å det er snart et år siden sist man gadd å sette seg ned å blogge.

Jeg har da tenkt masse i det siste på å LAGE meg en blogg siden jeg ikke hadde. Men siden jeg har en så fortsette jeg jo sefølgelig bare hær da :P
Men så kommer jo det O store spørsmål... Hva skal man blogge om, og hva vil folk i det hele tatt lese? :P

så folkens... skriv kommentarer på hva dere vil lese om så skal jeg se hva jeg får gjort med det =)

Bilder får jeg også inn da sefølgelig siden jeg har tenkt å begynne å bli flinkere til å ta bilder :P (Men skulle jo gjerne ha skaffet meg et ordentlig kamera) ;P

Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar