lørdag 5. mars 2011

DAG 1

Dag 1 - Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen


Jeg er da en singel alene mamma. Jeg tenker ofte på hvordan det hadde vert å ha en mann i livet mitt igjen, men jeg stresser på en måte ikke med det. Inntil nå har jeg i grunnen bare vert i veldig uheldige forhold så jeg vil da ikke forhaste meg igjen. Men kommer den rette mannen å "banker på døren" så... ;P

Ellers det å være singel så vil jeg si at det kan bli ensomt. Jeg er jo heldig da som har 2 fantastiske barn som fyller min hverdag, Men det kommer jo også en kveld hvor man blir sittende alene å lengte etter noe mere. Jeg vil i grunnen si at jeg trives for øyeblikket som singel, Men er også veldig klar for et forhold om den "rette" skulle dukke opp =)

Slenger med et bilde av mine to søte små som vart tatt tidligere i vinter =)
<3 Henriette Irene <3 <3 Inge-Aleksander <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar