mandag 14. mars 2011

UTFORDRING DAG 10

Dag 10 - Diskuter din første kjærlighet og ditt første kyss

Jeg har mange ganger trodd at jeg har truffet min første kjærlighet, men har bestandig endt opp med å forstå at dette virkelig ikke har vert tilfelle. Jeg tror nemmelig at man har ikke truffet sin første kjærlighet før man har truffet den man virkelig har kjærlighet sammen med (begge veier).. å det føler jeg altså ikke at jeg har gjort.

Men mitt første kyss var med en svenske :P Jeg var på ferie i sverige å til samme camping kom også den daværende bestevenninna mi. vi var ute å traff noen svensker å det endte opp med meg å den ene svensken som lå å kysset i den ene sengen å bestevenninna mi å den andre svensken i den andre sengen :P var vel rundt 14-15 år gammel da om jeg ikke husker veldig feil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar