torsdag 10. mars 2011

UTFORDRING DAG 6

Dag 6 - Skriv 30 interessante fakta om deg selv

hmm, denne kan bli vanskelig. la oss prøve :

1: Jeg klarer IKKE å se at andre sover med dyna over hodet, dette gir meg en følelse av å bli kvalt (eller hvordan det skrives)

2: Jeg spiser aldrig frokost da jeg ikke føler at jeg klarer å spise på morran

3: Jeg er 2 barnsmor (men det vet dere nok alt)

4: Jeg HATER å legge meg til å sove på natten hvis jeg har kranglet med en venn. vil aldrig skilles som uvenner å man vet aldrig hva natten bringer (if tomorrow never comes)

5: Jeg tenker som regel på alle andre før jeg tenker på meg selv (men som med alle andre kan man åsså komme til et pungt hvor man ikke har annet valg enn å også måtte tenke på seg selv)

6: Jeg er veldig eventyrlysten å vil oppleve verden

7: Jeg hater at folk snakker nedlatende om andre (spesielt når noen snakker nedlatende om folk som "skiller seg litt ut") Dem er like mye mennesker som meg å alle andre

8: Jeg kan ikke gå en eneste dag uten å høre på musikk. så har jeg ikke hørt musikk på en dag så må jeg finne fram iphonen min å headset å lytte et par sanger før jeg sovner

9: Livretten min er ny saltet uer

10: Jeg elsker å se film (men spesielt OM jeg har en god armkrok å ligge i å se film) "lengte litt etter det å ha kjæreste"

11: Jeg tror på noe godt i alle inntil det motsatte er bevist (men dette betyr ikke at jeg er venn med alle. hvis noen sårer en venn av meg så er ikke den personen som såret min venn, en venn av meg)

12: Jeg liker IKKE at folk forteller meg hva jeg skal gjøre. dem kan gi meg tips å råd, men ikke tro at dem kan bestemme over meg. Til syvende å sist må jeg prøve å feile å få MIN livserfaring. klart er det virkelig FARLIG (som å hoppe utenfor et stup) så kunne folk ha sakt nei. Men bortsett fra det må jeg få prøve meg fram

13: Jeg er IKKE glad i vinteren. for et par måneder så er det greit med snø, men så er man lei å lengter etter sommer å sol

14: Jeg er LIVREDD edderkopper å andre småkryp (så i mine drømmer ville jeg hatt varme å sol uten alle slaks småkryp selv om dette sefølgelig ikke skjer)

15: Jeg bruker ikke sminke med mindre jeg er på fest, eller om jeg plutselig enkelte dager føler for å "piffe" meg litt ekstra opp

16: Jeg elsker å bade i basseng (bare synn det er så sabla dyrt å dra på basseng)

17: Jeg har ikke mange venner, men det er jeg på en måte glad for. for dem vennene jeg har VET jeg er ekte venner. å det er kun EKTE venner jeg har

18: Jeg er litt for flink til å legge framtidsplaner også blir det ikke alltid akkurat slik som jeg har tenkt det

19: Jeg elsker språk å er lærelysten på forskjellige språk. Men er sefølgelig ikke lett da

20: Jeg sliter med denne utfordringen siden jeg ikke egentlig vet så mange interessante fakta om meg selv

21: Jeg elsker å være mamma (dette er for meg en selfølge så derfor kom det ikke på et tidligere pungt, men som på pungt 20. nå sliter jeg med utfordringen)

22: Jeg gir opp for lett av og til. deriblandt nå med denne utfordringen. det får holde med det som har kommet ned :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar